Frankphone, mhm!

Nu har ju ungarna landat, eller ja redan igår, men nu är dom här iaf, blev en rätt sen kväll igår så dom små töserna har tjuvsovit till elva, jag som alltid är så pigg (?!) var ju uppe vid tjugo över nio (:

Spelade lite minigolf idag och, woop, jag blev trea^^ 79 poäng! Jonas han vann den rackarn med 47 poäng. Efter det så blev det lite fika på nyfiket. Jordgubbswinerbröd, m-m-mm! (: Det var ju inte så värst trevligt väder i början av dagen men nu är det tammetusan 25 grader i solen, YAY! Trevligt med solsken, vi ska ju åka upp på toppstugan och käka våfflor ikväll också. Som ungarna säger, 'man fikar rätt mycket här i Gällivare va?' ^^ Vi har nämligen ätit frukost, spelat minigolf, fikat, shoppat, ätit middag, fikat och sen vid tiotiden ska vi upp och käka våfflor. Dagen har helt enkelt bestått av mat!


Vi har ju somsagt varit och shoppat lite också. Hittade lite smått och gott! En ny sminkväska tillome! Yippi. Min gamla har som gåtti sönder sig lite. Och det var ju inte helt på tok dumt att den var rosa, prickig och hade ett guldankare på dragkedjan (: NAJS. Det skrek ju faktist lite mig måste jag säga. Köpte nagellack också, ett åt mig och ett åt Clara, så jag har suttit och målat hennes och mina naglar här efter maten. Så vi är lite piffiga till våffelfikat :D

Var ju även på dollar, hittade lite småkrams där och sen lite större krams också men det var till lägon så då ska jag nog fråga Jonas om han samtycker om köpet innan (: Dom kan ju ha lite fingrejer där faktist.

Dagen som helhet har varit helt grejt måste jag säga. Fika, flams och skratt, vad mer kan man begära. Nu ska jag strax sätta min lilla stjärt framför teven och kika på dom norsktalande hollywoodfruarna! See ya på toppen peeps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0