graduationday.

Idag har det då varit examen i Matfors. Klockan ringde 07.00 och pigg som en räka hoppade jag upp ur sängen.. eller inte. Var helt sjukt trött eftersom jag somnat rätt sent, gick dock och la mig tidigt men kunde helt enkelt inte somna. Såg lite sex and the city igår kväll men insåg snabbt att om tvn är på kommer jag never ever kunna somna. Så då slog jag av den och låg istället och snurrade runt i mörkret ett tag innan jag väl somnade.

Medan jag pillade på mitt ansikte och fixade frippen så tittade jag på fyra avsnitt av Kendra (love her). Jonas vaknade vid åtta och då började jag slå in lite examenspaket som jag inte kommit ihåg att göra igår. Hade köpt lite coola sollbrills till ungarna. (Som dom gillade skarpt, yay!)

Vi drog iväg till Matfors vid fem i nio (examen började halv tio), kom lite tidigare än väntat dit så då passade jag och Jonas på att köpa lite isglass som sig bör i det fina sommarvädret (var ritkigt varmt!)
Mötte upp med linda och Mathias innan allt skulle börja. Det blev sång, dans och musik. Lite mysigt sådär, var ju inte igår jag var på en examen direkt (: Det stod en ritktigt stolt moster (me) och tittade på när yngstingen dansade en dans med sina kompisar på sen (som dom knåpat ihop helt själv) och sen blev det lite körsång av båda brudarna!

När allt va kvar drog vi vidare till Mathias bror och fikade lite examensfika och mös i solen! Life is great sometimes. Jag har fotat x antal bilder, så här är några exemplar.






1.Min lilla examensoutfit. 2.Stolt moster med bästigaste systerdöttrar. 3.Brudarna med ny brillsen. 4.Jonas njuter av vädret.

Vi började dra oss hemmåt vid tolv tiden och for och handlade lite till resan på söndag. När vi väl kommit hem, var jag nog den tröttaste människan på jorden, så jag gick och drog en 3-timmars snooz! LIKE! Och nu sitter jag här definitivt piggare. Pasta carbonara och film ikväll! YAY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0