ingen ärta.

Jag har sovit som en prins inatt, dock drömt några konstiga drömmar men det är ju inte det ovanligaste för mig. Btw så har det kännts som att jag sovit ensam eftersom jag gick och la mig själv har absolut inte märkt att Jonas kommit och lagt sig, inte vaknat en enda gång under natten (under för att vara mig), och Jonas klev upp tidigare än mig. Så jag haar helt enklet inte kännt av honom ^^

Insåg att det blir nog inget lämn av kläder och saker idag, tror nämligen erikshjälpen inte har öppet på onsdagar, well, får väl ta det imorgon då. Men till birsta ska vi iaf. Ska bara dona på ett ansikte först och fixa frippen så man inte ser ut som en afganhund. (Tycker dock att dom är söta men afganstilen passar inte riktigt på mig :D) Och sen är ju frågan, what to wear?

Kulle ju vara trevligt om man hade nått av detta att välja på. Massa smaskigheter från forever21.com. I DIE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0