jag ska ge allt jag har.

Har tänkt väldigt mycket på flytten idag. Måste köpa flyttlådor, måste fixa papper eller nått annat att slå in alla grejer i, måste köpa svarta plastsäckar att stoppa kläderna i innan dom ska ner i lådor, eftersom nuförtiden är jag väldigt petig när det gäller packa kläder, så att det inte finns en endaste chans att dom kan bli mat för insekter!
Sen måste jag ju även göra en liten packlista tills vi ska åka upp till mami&papi. Ja menar om vi ska vara där i ca tre veckor så blir det ju en del kläder som ska med (; och skor såklart!

På tisdag ska ungarna troligtvis komma hit och kika igenom kläderna som jag rensat ut ur min garderob (är ju x antal kläder) och sen ska jag dra iväg med det som blir över till erikshjälpen eller nått liknande. Och efter att dom kikat igenom det ska vi åka och 'testbada' på himlabadet här i Sundsvall, woop! Och åka lite vattenrushbana(eller heter det vattenrushkana?) Vi blir ju några av dom första som får bada där :) så det är ju great att man har kontakter (;

Btw, har köpt lite fina grejer på indiska här om dagen, två burkar, en fågelbur och en kudde. Ska stoppa in bilder på allt men har bara just nu på kudden. Love it!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0