Let´s be mates!

Vaknade lite tidigare idag än igår, blir nog ändå inget gått-upp-tidigt-pris för mig ^^
Dagens att-göra-lista:

*Lämna saker till Erikshjälpen
*Klippa Jonas
*Ringa försäkringskassan
*Kolla upp recept på fläskkarré
*Handla
*Troligtvis handla en klänning åt Erika på HM
*Gå och lägga mig tidigt!

Vi får se om allt blir gjort (; Den sista ska jag tusan inte tumma på idag, annars kommer jag vara som en zombie imorgon, not good!

mh, just det, här är lite wounderful linnen och grejs that i want!



I like it a lot! Btw, snurrade runt efter massa musik igårkväll, och hittade en ny favorit!




Alla hennes låtar is the bomb! Finns det något bättre än engelsk-electro-rap/hiphop! DON`T THINK SO!
Jepp, nu ska jag fixa fejset (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0