me too.

Jahapp, nu har jag också skaffat mig en blogg, vi ser ju hur det går ^^

Vad gör man en dag som denna; äter godis och dricker lite vin. Det är ju funkis men jag är rätt uttråkad, solen skiner ute men jag vet inte vad jag skulle göra ute helt ensam? Bara sitta? Ne, då är jag nog hellre inne och har tråkigt istället. Buha, kul för dom som har vänner, hah.

Jah, jag har ju jobbet en sväng idag iaf, det var ju trevligt. Hände väl inget extraordinärt men ändå, jag köpte mig iaf en klänning, flirty rose heter den, som jag troligtvis ska ha på ms meet, väldigt 60-tal tyckte jag den var iaf. :).

FLIRTY ROSE dress

Och sen tänkte jag ha passande knästrumpor och skor till (man hade väl knästrumpor på 60-talet?), sen får man ju inte glömma hårbandet och det lilla pärlhalsbandet, mycket viktigt. Tidigare idag ringde jag till mami och pratade om ms meet och vilka kläder jag skulle ha, hon är också helt pepp och planerar sin outfit, sweet. Och därefter ringde jag till mellansyster och hon har iaf kommit fram till att hon ska ha leopardklackskor, sen ska hon planera resten efter det (: Hela den kvinnliga skaran Larsson är inne i outfitplanerar-mode! det blir nog en trevlig kväll ska ni se, bara det inte regnar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0