ms meet, candyshop och hela faderullan.

Ja nu är jag hemkommen från träff med modellerna. Så nu vet jag lite mer ingående hur jag ska sminka. Men ska ändå testsminka på Erika imorogn för att vara helt säker. Men det blir nog toppen ska ni se. Jag tycker att alla ska komma och kika på föreställningen Candyshop nu på fredag på blåforell i Gällivare, kommer blir great! Med cupcakesbar, bruleskdansare och modevisning med underkläder plus lite lack (:

Har dock hört rykten om att några av dom som fixar med ms meet tydligen inte är så glad över föreställningen, say what? Det är ju bara tokigheter, det ena är på fredag det andra på lördag. Det är ju inte direkt nått som kommer störa det andrat som. men ms meet:arna kanske tycker att dom äger helgen? who knows. Jag tycker bara att det ska bli kul med båda, så det så. Och det är ju absolut moget att gå och riva ner affischer på stan, not!
Så här stoppar jag upp in egen affisch ^^

(Blev dock rätt liten men aja.)
Kommsi!



Kommentarer
Postat av: ulli

Nu har jag & Marran fixat tickets iaf! :D

2010-06-14 @ 22:26:04
URL: http://pilliplankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0