No more no less.

Vaknade sent (igen) imorse, halv tolv. Det var nog för att jag drog min tretimmars snooze igår så då somnade jag ju senare också. Kikade på film igår på kvällen, the covenant, den var väl helt ok. Men jag tycker ju om när det är lite övernaturligt så (: Inte den bästa film som gjorts men den funkade för mig. Men jag såg inte slutet eftersom jag somnade. Well, no biggie. Sovit rätt bra iaf.

Nu på dan här har jag städat lite, det som var kvar efter att Jonas städat, altso inte speciellt mycket, toan och köket, gick på en handvändning (; Skulle fara idag och lämna mitt papper till syster men det får nog bli imorgon innan vi åker istället, sen ska vi även åka förbi syster nr. 2 oh kika om hon fått nån post och hämta våran nyckel. Jepp. Hade inte så mycket att förtälja såhär på dan. Så see'ya biatches :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0