Not much.

Trevligt att fika på nyfiket, lite kyckling baguette och kladdkaka, inte helt fel (: Och så lite skitsnack såklart. Sen drog vi raggen runt hela samhället och pratade om gamla minnen. Efter det parkerade vi vid MDs och snackade lite mer skit. Var ju som ett tag sen vi alla träffades. Så det var najs med lite girlytajm! 

Nu har jag käkat middag  iaf, det blev vegetarisk lasange, gott! Så nu är jag mätt och belåten än en gång.
Är lite uttråkad, har ringt och hört vad syster pysslar med, dom hade precis börjat släpa lite grejer till blåforell inför showen på fredag. Kanske man ska dra dit och hjälpa till, han lixx inget bättre för mig. Ska också ringa till ze grinolinos och höra om det skulle bli nån kvällsdejt ikväll. Ligger lite irritation här i luften så det skulle vara skönt att åka iväg en sväng. Vi får la se.


- - - - - - - -

Fast nu var irritationen bortblåst och vi har kramats och pussats lite. (; Men jag är ändå sugen på att göra nått, så det så. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0