Random.

Klippt Jonas så att han ser ut som folk imorgon när vi ska på finexamen! Klippte mig dock i fingret också, och med urtunningssaxen dessutom, så nu har jag flera små hack i mitt finger /: Men det är väl det man får offra för konsten :D På tal om konst har jag pillat ihop lite mer lovlies och must haves (nej, jag har inte mycket att göra på dagarna :D) Det är ett hopkok från Bianco, Ginatricot och Urban Outfitters.



Vill veeeerkligen ha kilsneakerna med rosa snören, gimmi! Och nu när vi ska flytta är det ju lockande att köpa lite nya saker ju! WANTIE!! Dessa är från Urban Outfitters, Åhléns och Stockhome.



Mmhm, men nu efter hårt arbetande (!?) på datorn ska jag slita mig i från min älskade och slappa framför tvn ett tag innan sängen kallar. För ikväll blir det en tidig kväll, for reals!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0