Show, smink och training!

Jahaja, så var den dagen över. Eller nästan iaf. Har varit och hjälpt till lite på blå forell, eller ja, jag satt där och tittade när dom tränade, hjälpte Erika lite med hennes tal och kom då och då med några peppord! ^^
Var där till halv sex for sen hem till Jonas föräldrar och åt, mös lite med min boyfriend och sen drogs det iväg och kvällsdejta med Eriksson & Hedlund. Kollade en halv film men sen insåg jag att jag har lite att göra idag innan natten tar över så jag for hem. Har även handlat lite matsäck till imorgon, lite bananer, provovadryck, yoghurt, dricka och såklart lite godis för att hålla mig igång. ^^ Jag ska ju lixom vara där från sju på morgonen och sminka och showen börjar sex på eftermiddagen, pjuh, tror det kommer bli stress hela dagen. Så då är alltid godis bra till hands.

Nu ska jag bara välja ut en outfit till imorgon, man vill ju vara tidsenlig men ändå bekväm, hm, undra sa flundra vad det blir. Och sen ska jag packa ihop allt jag ska ha med mig. Sminkolino och diverse. Sen är det bara att hoppa i kojs! Planerat att gå upp 06.00 GAH! Hej spökedeluxe!

Bästa showen imorgon FREDAG! 18.00 på Blå Forell i Gällivare! KOMMSI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0