Sminkolino.



Testsminkningen på Erika blev rätt lyckad. Men jag insåg att om det ska vara 17 brudar som ska sminkas blir det litet mycket, så jag hoppas jag kan få hjälp. Det ordnar nog sig. Men jag är pepp, ska bli riktigt kul!

Har varit på coop en sväng, blev så otroligt hungrig där mitt i alltihopa så med lite banan och plopp och min nya favorit; provivadryck, i magen blev allt mycket bättre (: 

Ska umgås lite med Marri och Ulli imogon va det tänk, yay. Var ju ett tag sen ze gringos var together lixx. ^^ 
Då blir det nog lite planerande inför lördagen, peppileppi! Har dock ännu inte hittat nått vitt hårband, (wtf), kanske få snurra iväg mig till dollar imorgon och kika där. Dom har ju rätt mycket sånt krimskrams.

Btw, nu har jag bilderna både på mina wundefulla naglar och mikna nyskor (:






Ne nu ska vibörja bege oss till mami & papi, ska äta middag där (: Så himla skönt med lite sånt här lyx när någon annan gör middag (: i like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0