Stressolino! :)

Ojoj vad det finns mycket att berätta om gårdagen, den var tokstressig men ändå hur kul som helst! Men jag har inte riktigt tid just nu. Sitter nämligt halvfixad med håret upprullat i spolar. Ska ner på stan och titta på bilkortegen i Gällivare. Sen blir det förfest innan det dras iväg till Nunis och midnightsunmeet! Det kommer bli grejt, försöker hålla humöret uppe fast att det regnar ute. Jaja, det blir vad man gör det till. (:

Var toktrött igår efter att jag kom hem så jag somnade som en stock och vaknade inte förrän det var morgon <3 A good night sleep!  Vart ju som inte så många lugna stunder igår så hela dagen har man varit uppe i varv, så när jag kom hem släppte allt och jag däckade :D

Har tagit massor med fina bilder från gårdagen och ska försöka ta några fina bilder idag också. Så dom får ni se nån annan dag. För nu ska jag piffa vidare. Tjolihopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0