swooosch.

Nu är jag hemkommen från att ha badat på Himlabadet här i Sundsvall, woop. Det var ju rätt najs. Jag ahr åkt två vattenrutschbanor, magic hole; där man satt på uppblåsbara ringar och black hole där det var väldigt mörkt och lite ljuseffekter. Sen var vi även på relaxavdelningen, häärlisch! Med bubbelpool, bastu och nån crazydusch där det kom ånga som luktade gott (: Jag trodde inte att tre timmar kunde gå så snabbt, woosch så skrek dom i högtalarna att det var 10 minuter kvar av testbadet. Så då var det bara att ta sitt pick och pack och hoppa in i duschen och kila hem. Trevliga tre timmar iaf, och kul att se att ungarna hade kul (:


Måste bara säga att jag älskar cougar town! LOVE IT! finns det nån bättre komediserie? don´t think so!


Imorgon blir det lite birstashopping och efter det ska jag lämna massa kläder och saker till secondhandbutiken erikshjälpen här i stan. Så blir jag av med allt, YES! Ja, och senare ska jag nog börja packa mina kläder som jag än inte gjort. Men nu rackarns ska det bli klart, för det är ju inte så många dagar kvar. Och på fredag är det ju examen för brudarna så då blir man ju upptagen med det. Sen åker vi ju typ på lördag eller söndag. Jaja det ska nog gå. Nu ska jag knåpa ihop ett till litet kollage med lovlies, pejstar upp det imorgon (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0