Lajki.

Har varit på stan nu och lämnat allt skrot och korn till Erikshjälpen. Men blev lite tjorv när vi skulle packa i allt i bilen, eftersom Jonas glömde nyckeln till porten på ena lådan som stod innanför porten = utelåsta. Så då fick vi stå där och vänta tills någon kom och öppnade, som tur var tog det inte så länge men jag hann ändå bli lite ilsken, till Jonas fördärv, eftersom min ilska såklart var riktigt mot honom. Så lite grumpy åkte jag iväg mot Erikshjälpen och det tog mig 30 MINUTER att ta mig igenom stan, jiiiz! Avstägningar hit och studenter dit. Så jag var tvungen att åka runt stan istället för igenom, och då ska man ju också passera tusentals trafikljus som jag fick stå tok länge och vänta innan det blev min tur att åka. Hm, men tillslut kom jag fram och kunde lämna av grejerna och efter det tog jag en runda i affären och hittade lite fynd; en väska, en kjol och en blus (blusen var väldigt 'katti' :)






Allt för bara 93:- I loooove secondhand (:

Sen kom jag hem och såg att min älskade pojkvän hade städat lite mer än halva lägenheten (; Så jag behöver bara dammtorka toan och köket! YAY! Sen förstörde jag det glada ögonblicket med att gnälla att det skulle bli jobbigt att diska (som jag igentligen skulle gjort igår) och åka och handla (som jag också sa att jag skulle göra)och då blev ju Jonas lite cranky för att han precis städat läggan osv. osv. Så jag fick lite dåligt samvete och bad om ursäkt. Sen efter lite kramar och gos var vi glada igen och Jonas började laga mat och jag diskade (:
Och vi ska åka och handla imorgon tillsammans efter brudarnas examen!

Så nu är jag mätt och belåten och sitter och multitaskar; skriver lite här och kikar lite house. Btw, har börjat kolla en ny serie som Jonas dragit ner åt mig; Pretty little liars. Såg piloten idag, verkar spännande, teenagedrama, precis som jag vill ha det (;

Börjar längta hem nu faktiskt. Hoppas bara att det inte är allt för dåligt väder medan vi är där, ja menar jag har packat med x antal klänningar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0