Roadtrip.

Nu var middagen avklarad, det blev helt okej, skulle ha haft nått kladd till men annars tummen upp.


Medan vi åt kikade vi på the mentalist, lajki! Har fixat ihop en bildskiva nu, elelr två faktist. Eller inte riktigt än men jag har valt låtar iaf, resten lämnar jag till Jonas (: Det var ju inte så svårt att välja låtar ju ^^ Jepp, har även fixat mina naglar nu ju. Blev sådär men det är helt funkis. Är så peppad på nagelpynt, wan´t more!


Vill verkligen köpa hem ett sådantdär hemmakit, vore great. Men det lär väl inte finnas i gve, eller? 
Well, jag får väl fortsätta med mitt småpynt tillsvidare. 

Lyssnar på Kate Nash <3 så himla bra. Har hittat två till mys lovelies; Regina Spektor och Lykke Li. Good shit!
Hm, är inte helt sugen på resan imorgon, inte my kind of fun att sitta i bilen i tio timmar. Hate it, i början var det väl lite spännande att bila upp. Men nu.. not so much! Jaja, trevligare när det är sommar iaf, hatar att bila på vintern, halt och snö och snödis och allt sånt shit. Dislike. Men på sommaren känner jag mig lite säkrare iaf. Och det är trevligare att titta på omgivningen (när man inte kör då (; ) Vi hade nog tänkt bege oss iväg vid tio tiden så man inte är helt aptrött (är INTE en morgon människa). Lär vara Jonas som börjar köra men man vill ju vara lite sällskaplig och vara vaken för hans skull. Faaast.. jag brukar lyckas nicka till då och då ^^ Ska försöka vara lite positiv; Yay, roadtrip, kom igen!







Sundsvall - Gällivare, jiha! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0