Cookiemonster.

Lyssnar just nu på Sean Banan - Skaka rumpa, den är ju så dålig men så måste jag som ändå lyssna på den XD

Har iaf förberett våran middag nu, idag blir det fläskkarré i hemmagjord paprikamarinad och klyftpotatis. Vi får la se om jag tycker om det. är lite skeptisk mot fläskkarré, är ju lixom så mycket fläsk (?) ^^ aja vi får se helt enkelt. Men jag är så jäkla hungrig redan, så jag har proppat i mig ett äpple och sedan när jag gick letade igenom skafferiet efter något ätbart hittade jag till min förtjusning mina kakor jag gjorde för nån dag sedan, hade helt glömt bort dom. Great. Så nu är det bara två snuttar kvar i burken (; Jag är uppe på en sugarrush men fortfarande lite hungrig.

Är så himla bored! Tokregnigt väder och jag har typ inget att kolla på, hm, eller ja jag har ju supernatural men.. är som inte sugen på den just nu. Sen har jag typ 10 andra serier men.. dom är bara sånadär andrahands serier som jag bara kikar om jag måste ^^ Så.. kanske jag ska kika nån av dom nu? hah. Nee.

Just det jag skulle ju fixa naglarna kom jag på. Har ju tillome plockat fram en massa glitter och pillidutter och sånt man behöver för att fixa naglarna (: Så det ska jag nog ta och göra, btw vill köpa ett såntdära hemma kit för att göra naglarna, har hittat ett från depend (om jag bara skulle få mina PENGAR från försäkringskassan) som jag vill köpa.

Den kostar bara 159:- så det skulle ju vara ett perfa prova-på kit. Åh jag vill!

Hm, ska försöka bränna en skiva till bilen, men det är ju så svåårt att hitta någ många låtar ju. Yeye, ska försöka. Sedär nu har jag ju två saker att göra! WOOP! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0