And this is what´s new.

Hej alla barn, kan ju säga som så att rackarns vilken helg det har varit (:

Började iaf sminka modellerna till Candyshop vid halv åtta på morgonen i fredags, sen rullade det bara på efter det. Åt en banan och lite godis vid tolv sen sminka, sminka, sminka ända till fem då jag käkade lite mera godis och drack lite blåbärssoppa. Alla var superstrassade och jag fick mer modeller att sminka än jag trodde, så det blev stress, stress, stress! Men som sagt kul! Det blev knökfullt med folk och syster var något nervös inför sitt uppdrag som konfrancier! Lite över sex började showen och det gick GREAT! Med några små tabbar, men det händer väl alltid? (: Jag som inte hade nå mer jobb att utföra kunde lugnt sitta i publiken och kika på allt (: Toppen! Har fotat en massa men dom bilderna är på min dator och jag sitter på Jonas för på min dator finns just nu inget internet /: så.. Men den som väntar på nått gott.. :D

Jahaja, sen så var det ju bilkortegen på lördag där jag har fotat massa fina bilar (: Men det var superkallt, brr.
Efter det drog vi iväg till JEssika som hade grillparty för oss inblandade i showen. Det var najs, vi skulle egentligen inte äta eftersom vi redan ätit, men alla som skulle komma kom inte så vi fick 'offra' oss och äta lite :D Inte helt fel direkt, Jerry hade gjort ett bra jobb med maten. M-m-mmm! Där blev det även lite vin och smått och gott. Men jag och Jonas drog iväg redan vid halv tio eftersom han skulle till sin tremänning och spela lite spel och jag skulle till mina gringoianer Eriksson och Hedlund!

Vi satt och snackade lite skit där ett tag innan vi drog vidare till Nunis och Ms meet (: Det var molnigt och regnigt men det var jag faktist inte så störd av, vi hade jäkligt kul ändå :D Jag och Hedlund smög runt med våra små pluntor och hade skitkul, sen tror jag att jag tappade bort henne men det gjorde inte så mycket, jag sprang omkring själv och pratade lite med papi och andra filurer. Men sen är det svart (?) Jag skyller på smygpluntan (Damn you!) XD Jag fick skjuts hem av Jonas pappa, som i sina egna ord tyckte att jag inte var i så bra form när han hämtade mig. Moha, well well. Jag kom ju upp för trappen iaf upp till Jonas rum :D

Och söndagen var DÖDEN, mer kan jag inte säga! Eller ja, jag låg hemma hos mamma och pappa på vardagsrumsgolvet och sörplade i mig buljong. Hojj, vad utsätter man sig för? Och mamma bara skrattade åt mig :D jaja, nu håller jag väl med henne, då var det väl inte så underhållande. XD Kollade en film på kvällen med Jonas när jag hade vaknat lite till liv, den var ju smått kul; Hot tub time machine! (:


Idag har jag och Jonas varit och prommat en sväng och sen ätit en supergod fläskfilégryta och efter det stack jag iväg till Hedlund och chillade lite. Vi drog även iväg till kullen och köpte mjukglass, eller jag köpte lite snarra och Hedlund med familj köpte MASSIVA mjukglassar, det avr som om dom var gjorda för jättar :D Dit ska jag ta Jonas (glassgalningen) :D Men nu kom min karl hem så nu blir det kvällsmacka och tvmys! Godnatt på er alla godingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0