Vanity insanity.

Tjo och tjim. Varit på stan med syster idag och handlat lite grejs på lindex, inklusive mina efterlängtade lösnaglar/tippar. Tänkte lägga upp  foto på dom men då dog min kamera så det får bli senare helt enkelt. Men jag är nöjd, ja menar det är ju faktist första gången jjag gjort det själv (: Jag hjälpte även Erika att panta burkar, var inte så lite direkt, tror hon  fick ihop 175:- ^^

Var inte det bästa vädret precis, så jag tänkte att YAY då får jag använda min söta lilla regnjacka, men tji fick jag, när  jag var på väg ut hade det slutat regna. Så det vara bara dåligt och kallt väder utan nån söt liten jacka. Well, det lär ju komma fler 'dåliga' dagar här. Inte för att jag hoppas på det ^^ What i wouldnt do for fashion!

Om en halvtimma ska jag iväg och planera lite och kika på när modellerna ska träna inför helgens modevisning. Hoppas det blir great. Ska defenitivt fixa bilder därifrån (:

Hade inte mycket mer för denna gång, nu ska jag gå å pilledutta lite med mina naglar (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0