wash the clouds away.

Igår skulle jag gå och lägga mig i "panschistid" som Jonas snällt säger, men det blev ju som inte, var ju Alien vs. Predator på så det blev lite slökoll på den. Sen inatt när jag väl somnade så har jag drömt en massa skumt om bloggar (?) haha. Jag var iaf arg på någon som jag jobbat med för dom tyckte inte jag gjorde något bra jobb men det blev ju jobbig för mig för jag läste ju dennes blogg (och det kunde man ju verkligen inte om man var arg på den personen) hah jadu den var mer underhållande än det kanske låter (:

Både igår och idag har vi haft tvätt, precis varit och satt in den första laddningen idag. Eller ja, det blir bara en laddning tvätt idag så det är ju skönt. Solen strålade med sina varma strålar ute, en perfekt sommardag! Jag blir lite ängslig när jag tänker på att det precis har snöat uppe i Gällivare/Malmberget, dit vi ska om en vecka (!!)
Jag vill ju ha sool, och varma sommarvindar (; men men man får väl offra det för trevligt sällskap, plus att vi bara ska vara där i ca 3 veckor så det är ju lungt ^^

Just det har ju fotat dom där söta grejerna jag köpt från indiska som jag skrev om tidigare, har även fotat lite annat smått som jag har inhandlat (: injoy!

 

Här var den söta fågelburen jag hittade på indiska!

 

Och dom sötaste burkarna <3

 

Denna gobit hittade jag på lagerhaus för ett tag sen. Rosa! (:

 

När jag var på SIX och strosade hittade jag det här söta halsbandet, ugglan är typ bara en cm hög ^^

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0