både gott och ont!

Hej alla sötsugna. Idag har jag minsann bakat lite. Macaroner, kakor. Dom blev väl kanske inte som dom skulle men dom var ändå goda (: Var ju första gången jag gjorde dom så ^^












Det blev chokladmacaroner och citronmacaroner. Mumsfilibabba! (: Vi kikade också såklart en liten film till maten och efterrätten! Det blev en komdei, eftersom jag är inte på det bästa humöret idag så det var bra med en lite rolig film. 'The other guys' Med Mark Wahlberg och Will Ferrell. I LOOOVE Will Ferrell. Så himla rolig alltså. Tror inte jag sett en enda film där han inte varit grejt i. Några filmer som borde ses av de flesta; Talladega Nights: The ballad of Ricky Bobby, Anchorman, the legend of Ron Burgundy, Stranger then fiction, Land of the lost, Blades of glory, Elf, Zoolander. HOHO, han är bara för bra. Haha, kika in detta klipp :D Love it!





Filmen var riktigt rolig :D Och det muntrade faktiskt upp mig något. Sen har jag spelat massa mario också, håller på att samla på mig massa liv i dom lätta världarna som jag redan gjort så jag har mycket i bagaget när jag ska ta dom sista banorna på sista världen (;

Sen har jag funderat och funderat i massor idag. Om julen, om jag ska fara hem eller inte. Men just nu lutar det mot det iaf. Jag vill ju inte förlora så mycket jobbdagar så jag kommer nog isånnafall bara vara hemma några dagar. Men det är det värt, längat verkligen hem. Nu har det gått allt för länge. Senast vi var hemma var ju i juni.

Har även bestämt mig att följa med Jonas till Sundsvall nästa helg, han har skolträff igen. Men ska nog åka vidare till Östersund sen. Och hälsa på kusinvitamin. Kommer bli NAJS! Så vi åker upp till Sundavall på torsdag, sen åker jag nog till Östersund på fredag på förmiddagen och åker tillbaka till Sundsvall på lördagkväll eller söndag morgon, vi får se hur det blir. Kort visit men man hinner ju iaf träffa en massa nära & kära ändå (: Som småbrudarna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0