cleaning, movies and series, oh my!

PJUH! Då var storstädningen klar. Gud vad skönt! Och igår var det myskväll, med ost, kex, godis och vindruvor. MM. Plus lite idol och film, vi såg 'Black death' med Sean Bean. De var bra, inte som förväntat men det var helt okej (;


Sen efter den blev det då sängen, var ritkgit trött, och sov som en stock igen, SKÖNT! Och sen avr det upp och hoppa på morgonen och städa lite. Så himla skönt när man fått det bortgjort. Efter städeriet kikade jag på ännu en film ^^ (me <3 movies, ok? ) Det var en fransk animerad film, riktigt bra gjord. 'chasseurs de dragons' eller 'Dragon hunters' som den engelska titeln är. Den rekomenderar jag varmt till dom som gillar animerade filmer (:



Nu ska jag nog faktist ägna mig lite mer tid åt min läskade.. teve :D Kika lite 'vampire diaries', går rykten om att handsome Ian, ska vara riktigt handsome i detta avsnitt ^^




Kommentarer
Postat av: ulli

HAHa jag ba läste "Black Death med Sean Banan" Hahahaha, tyckte inte att det såg ut som en film han skulle vara med i precis. :p

2010-11-07 @ 13:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0