Dagen som så.. och lite till.

Hejhejhej! Nu sitter jag här med lite on i min rygg, varit på akupunktur igen, och jäklar vad det stack till! GOAAH! Klev upp vid åtta och for iväg dit till nio. Var trött som ett as. Så när jag kom hem har jag legat och snoozat i soffan i två timmar ungefär. SKÖNT! Och sen har jag legat och kikat lite Nikita, ny serie jag börjat kika på. Helt okej slötitt.

Något som dock inte är slötitt utan SKITBRA, och som har kommit ett avsnitt till av idag är the walking dead, WIHO! Som jag har längtat. Jag har sagt det förut och jag säger det  igen; finns det något bättre än en zombieserie? :D

Mös till det igår och kikade lite film, Salt, med angelina jolie. Den var grejt.





Nu ska jag återgå till lite slötitt, och vila min lilla rygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0