flats and heels and wedges, oh my!

Okej, nu har jag varit och kikat runt en massa på have2have.se och OJ vad mycket fint det finns. Känner att jag är lite skogalen just nu. Ute efter massa skor, men igentligen behöver jag inga just nu. Aja, förrutom rosa uggs, men annars :D Men det finns VÄLDIGT många skor som jag vill ha ^^






Måste, MÅSTE hitta ett par ljusrosa fina uggs innan det är jul och vi ska upp till fimbulvinter ^^ Om jag inte hittar några andra får jag nog ta och köpa dom rosa på melba.se

Men nu blir til att laga lite mat, citronpasta m. sparris, awsome! Och sen nån film kanske? ^^



Kommentarer
Postat av: hanna

jag har ljusrosa från melba :) hihi

2010-11-26 @ 23:34:49
URL: http://ulike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0