fucked up!

Wopidoo! Jag klarade av mario, jippikayey! I´m so happy! :D 



Sitter och lyssnar på en en catchig låt (:

 

Hon var ritkgit bra faktiskt, lyssnat på några av hennes låtar! Påminner lite om Robyn tycker jag faktiskt.

Well, nu är det bestämt, jag åker upp till norr över jul. Efter mycket om och men, så åker vi tyvärr tåg /: Men men, man kommer ju fram nångång iaf. Jäkla skitolle att det är så överjävulskt dyrt att flyga. F**tflygbolag säger jag! Men iaf, WOOP, nu kan man ju börja planera juldagen lite ^^ HOH!
Och en sak säger jag då: ERIKA DU SKA TAMMETUSAN VARA LEDIG DÅ! Okej? ^^

Nu ska jag försöka få tag i min lillkusin och höra lite om tåg och sånt till nästa helg (;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0