high & low.

Hemma igen. Blev en massa mat men inget bord. Eller ja vi har lagt en handpenning på det vi vela ha, efterom det fanns tyvärr inte inne /: Men det skulle komma om typ tre veckor. Så det är ju inte så länge vi behöver vänta iaf (; Kommer bli såå stor skillnad här när vi får bordet. Det är typ fyra delar så litet som det vi har nu ^^ Och mycket längre. om jag hade fått mitt frömbord hade det nog varit lite högre än det vi valt. Men det finns ju typ inga såna, så detta var det bästa vi kunde hitta. Och riktigt snyggt är det också (:

Byw, blusen där som jag VERKLIGEN vela ha, har inte kommit ännu, till butik alltså. inte dom jag varit på iaf. Så vi får la vänta och se när den kommer.

Nu blir det strax matdag, håller på att laga lasange, med spenatplattor, MMM. Tidig middag för att vara oss (; Men jag är faktist riktigt hungrig, och Jonas den rackarn har tydligen inte ätit nått på hela dagen förutom några fysalisar. Vojvoj :D Och så blir det nog lite filmkik till maten, but what to watch?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0