in a rutt.

Jaha, vad gör man?

Var så mysglad i morse efter att ha sovit 12 timmar. Tyckte att livet lekte och det var så skönt med sovmorgon. Men nudå, ÅH vad jag är uttråkad och smått deprimerad, och det gjorde ju inte saken bättre att jag verkligen inte kan klara av en bana på nya donkykong country som Jonas fixat åt mig. ÅH, inget vill ju.

Och när jag känner såhär brukar jag gå in och kika på lite kläder på nätet, men då efter ett tag blir jag ännu mer nere bara för att jag vet att jag inte har råd med de grejjer jag vill ha. Plus att just nu är jag ju på jakt efter rosa uggs eller surfarboots, men jag hittar ju inga i min budget, bara skit dyra för typ 1000:- GRR! Aja har ju faktist hittat ett par men dom är låga och dyrare än dom jag tänkte först (som nu är slutsålda!!) Så då blir man ju inte gladare av det eftersom man aldrig hittar nått.

Och sen då om man nu köper nått trevligt, jaha, när ska man ha det då? När jag sitter hemma och häckar? NJAE! ÅÅH! Depp, depp, depp.

Nu tror jag att jag ska drömma mig bort lite och dreggla en droppe medan jag kikar på twilight: eclipse. Som jag har längtat (:

Jag har ju en bra boyfriend, nått att vara glad över ändå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0