inventering.nu

Ja idag är det inventering på jobbet som sagt. Och jag ska fara till Partille och blippa lite. Ska nog åka en sväng innan så jag kan kika om det är nått jag ska handla innan jobbet börjar. Har precis fixat klart mig (iaf sminket) och valt kläder, vela ha en trevlig outfit men ändå ska det ju vara bekvämt lixx (; Så det blev en pepita rutig tröja från h&m och mina älskade svarta highwaistshorts och rosa strumpbyxor till det (; Det blir nog najs. Plus att jag inhadlade två svarta rosetter igår som jag ska ha i håret hade jag tänkt ^^ (Dom var från barnavdelningen 30:- LOVE barnavdelningen ^^)

Idag har jag degat rätt mycket i soffan och chillaxat (: Kikat en film såhär på förmiddagskvisten, Charlie St. Cloud.

 

 

Bättre än jag förväntade mig faktist. Var en perfekt förmiddagsfilm faktist. Har en liten mapp med såna filmer :D Sånadär som inte är fullt så intressanta men ändå underhållande, såna som man kan kika på medan man göra nått annat, typ spelar på datorn eller nått sånt (; Och Zac Efron var inte smörZac, han var helt okej faktist. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0