k-k-kokko.

Jahjaha, hade ju inte tackat nej till lite utgång. Men så sitter man här lite smått uttråkad. Okej, ska väl inte klaga, har precis myst med my love och kikat en film, är ju grejt. Men ändå. Buhu.. Btw, filmen vi såg hette 'Centurion'.



Lite i samma stuk som filmen vi såg igår, eller ja.. nästan. Men den var BRA. Lite riddaraction sådär. Inte helt fel. Men nu är jag trött och avis på min syster som är på galejj och utklädd till hippie! Jag vill också klä ut mig.  Kanske kommer som cowgirl nästa gång jag drar på jobbet :D Eller inte.

Men nu blir det väl sängen för mig antar jag, har inte så mycket annat att ägna min tid åt just nu. huhu, depp, depp.. Memen, godnatt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0