Lanvin for H&M

Worky today then. Fick mess i morse. Jobbat 9.45-17.00 Nu är jag helt slut. Ska gå och lägga mig snart faktiskt, blir en hård dag imorgon. Kollektionen 'Lanvin for H&M' släpps ju imorgon i några butiker runt om i landet, i två butiker här i Göteborg. Och jag ska jobba på dom båda :D 7-14 på ena och 17-20.15 på andra. CRAZY! Ska upp vid halv fem, ja FYFAN säger jag då. Men vad gör man inte för konsten (: Butikerna öppnar åtta (lite special sådär) och det kommer vara veschta kösystemet och så, dom 480 första kunderna får ett armband var som representerar en viss tid (kommer vara typ 16 olika färger = tider) och när det är ens färgs tur så har man 10 minuter på sig att shoppa loss. HOOH! Gissa om kunderna kommer vara stressade, crazyshit!

Påtal om shopping så är jag så ARG, mina wunderbara rosa skor, som jag beställt är tydligen slut, WOOT! Har typ blivit nå knas så jag kommer inte få dom. HUHU! Nu måste jag genast hitta några andra fina rosa vinterskor innan det beges upp till kalla norr till jul. Hmm, hoppas hoppas jag hittar några!

Och påtal om shopping igen så har jag inhandlat en liten håraccessoar och ett halsband på jobbet idag. Så nöjd med halsbandet (;







Ne nu ska jag kika lite paradise hotel :D Och sen blir det nog sängen. Btw, har kikat ett nytt avsnitt the walking dead här till middagen, SÅ BRA! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0