oh my darling.

Sicken trevlig dag det har varit, från början till slut, eller ja den är ju inte slut än men, jah ni förstår. Dagen började med att jag fick mess om jobb kring åtta, snabb som jag var fick jag det! ÄNTLIGEN! Och det var på kungsgatan , najs! Jag skulle gå från 12-19.15 Så då behövde jag ju inte stressa på morgonen, kunde snooza lite till. Sen i lugn och ro gå och duscha och dittan & dattan. På jobbet var det bara trevligt, med trevliga och glada kunder. Kanske för dom just fått lön :D

Sen när jag kom hem lagade jag och Jonas ihop lite mat och så efter det väntade lite idol, godis och vin! (Btw, Linnea åkte ju ur idol, NOOO!) Och sen hade jag minsann ett litet överraskningspaket som väntade. Som min käresta hade inhandlat. (Eftersom jag varit lite nere nu i några dagar för att jag tappat bort mitt favvohalsband, så vela han göra mig glad) Och i paketet hans ett underbart litet armband från accessorize.




JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN! <3 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0