oh so pink.

Hallu kamrater.

Nu har vi anlänt till Matfors. Var en lång färd men den har gått bra. Jonas har kört hela vägen. Vi stannade en sväng på subway och köpte en macka vid lunch och snaskade i oss den efter vägen. Annars har det inte hänt så mycket mer efter vägen. Massa babbel, musik och lite sovande (för min del ^^)

Och vet ni va? Det är snö här, hiho! Kul va? Har ju som sagt saknat snön lite ^^ Och snön till ära ska jag faktist beställa ett par uggs, i know, dom är inte världens snyggaste skor men jag vill verkligen ha ett par mysiga vinterdojjor. Och så hittade jag ju ett par rosa så det gjorde ju faktist saken bättre (;






Men det får bli när vi kommer hem, hoppas dom finns kvar då. Nu blir det lite deg i den superstora soffan, nästan helt själv (för småbrudzen ska precis gå och lägga sig.) Sen blir det hopp i säng eftersom jag ska ju upp vid typ halv åtta. Dona runt lite sen bär det av till tågstationen och off to Östersund. Yay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0