show your legs.

Har blivit toksugen på nå stumpisar. Hmm,











ååh, vill ha typ alla (; Är riktigt sugen på nr 2 där. Till juldagen, skulle passa fint till min klänning skulle jag tro (: Men dom sista är ju också trevliga, nu till vintern och så. Hm, detta tåls att tänka på. Sen måste jag, eller ja rättare vill, hinna köpa lite skivor så jag kan bränna lite musik till våran tripp nästa helg, plus att jag ska stoppa in lite music på mp3n så man har på tåget (;

Juste, jag har ju en klänning till juldan, men har hittat en till som är cutsie. Hmm, what to do? ^^


Kommentarer
Postat av: Anne

åh vilken söt klänning, en sådan hade jag också velat ha. vart har du hittat den??

2010-11-15 @ 21:22:59
URL: http://annehermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0