skit i pengarna, satsa på friheten!

Hej alla gameare där ute.

Just nu håller min käresta att föröska klara ut en bana på new super mario åt mig, så jävla svår. Och jag har ju inte så mycket tålamod med såntdär, jag blir lite lätt förbannad när man fått game over typ 6 ggr, och det är samma bana som sätter käppar i hjulet. FUCK! Aja, få se om min gamenörd kan fixa det. Men han har också dött några gånger. CRAZY! Jag håller tummarna med hjärtat i halsgropen. Jäkla mario :D

Annars så har vi varit ute och prommat i det strålande vädret, ritkigt fint höstväder. För det har blivit höst igen ^^ Vi fick ju lite hagel här för nån vecka sen men it's all gone, pete tong! Skönt. Borde ta och göra lite varmchoklad med nån liten macka och sätta sig på sån stenhäll här nånstans och mysa! (;

Nu ska jag återgå till att hålla andan och hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0