some presents.

Tjo & Tjim.

Igår blev det ju faktiskt lite jobb (: Ute i Högsbo. Var himla najs butik och trevlig personal. Och det var ju ett stort plus att det fanns två STORA godisskålar i personalrummet. MM. En som det var massa dumle lakrits och toblerone, my favourits! (; Men det avr inte helt lätt att hitta dit. Kom en kvart försent eftersom jag kikade upp på hm's hemsida vart butiken låg, och sen när jag kom dit vart butiken 'skulle ligga'. Var det bara en kyrka där. Hmm, så då fick jag ringa dom i butiken så fick dom guida mig, inte det lättaste (: Men nu vet jag ju iaf.

Och idag har det blivit lite julklappshandlande, hittade en så bra julklapp till en viss syster (; Helt out of the blue. Najs. Plus att jag hittade en ny liten butik jag aldrig sett förut, 'kawaii shop'. Det var ju massa söta saker där (: Me like! Hittade lite julklappar till min gudson Nilas och hans storebror Lo. (: Småpojkarna! Miss them! Plus att jag nog kommit på lite andra julklappar jag ska köpa. (:

Har även varit på akupunktur idag igen, och idag blev det mer nålar än förra gången :O Har ännu inte känt av något men jag har bokat in tre besök till. Hoppas verkligen att det kommer hjälpa. Well, nu ska jag börja med maten, så att min söta boyfriend slipper, han ligger så sött i soffan och sover :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0