temo.

Kväll igen, såhär snabbt. Jag och Jonas har varit på stan idag på julklappsjakt, hittade lite trevligt stuff. (: Och Blusen jag vill ha på H&M har kommit in, ÅÅHG, jag vill had en så mycket. Har dock inte riktgit råd just nu. BUHU!

Snön är nästan bortsmält och det är nollgradigt ute, men tuusan alltså vad kallt det är ändå. Är så sjukt fuktig kyla här. Men jag och Jonas har mysigt ner med en film här till maten. Det blev en spansk film idag, 'El secreto de sus ojos', översättningen; 'Secret in their eyes'.




Den var lite seg ibörjan men sen rullade den på och var rätt bra, slutet var ju iaf superbt måste jag säga.
Har ju spelat lite mer mario också, har kommit till borgen på åttonde världen nu, YAY! Men nu har jag ju massa ont i min 'spring' tumme ^^

Tog ett glas rött här på kvällskvisten, det var ju ett misstag, blir ju alltid så sugen på lakrits och choklad när jag dricker rödvin. Och sötsuget sitter ju ännu i som klor i ryggen. MMM! Skulle inte sitta helt fel med dumle lakrits eller en lakritskola med choklad täcke som finns på willys (drool), det är snart fredag, det är snart fredag..

Nej nu känner jag lite grus i ögonen :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0