the shift is over.

Ja fy tusan alltså, nu är jag äntligen hemma efter en oändlig dag. Och snöskitväder har det minsann också varit. Synd om dom stackrarna som har stått ute i morse och köat utanför H&M. Crazy i say! Men det var faktiskt inte så otroligt mycket folk, hade förväntat mig lite mer kaosartat, men icket! HOH, mewn jäklar vad dom shoppade. En karl handlade ur kollektionen för typ 10.000:- och sa åt mig; nu får jag nog en puss av min fru! Jomenvisst, bara typ överraskar henne med kläder för TIOTUSEN! SCHAJSE! Aja, är man rik så är man ju lixx. Själv tyckte jag inte det var allt för mycket i min smak. En t-shirt och en klänning var väl det som skulle funkat för mig.



Annars var det nog lite to wild & crazy för mig.

Nu ska jag lägga mig som en död sill i soffan och bara.. vaaara! Och i varenda muskel i min kropp. Men vetni, har ju minsan fått en liten lanvintröja, elelr ja, det var våra jobbar tröjor, och dom fick vi. Det är ju nått ändå (; Kan ju fota och visa imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0