creepy stalker.

Sore feets and home at last. Nejmen lite ont i fötterna har jag allt. Har ju jobbat idag igen, wiho. Var i frölunda idag. Det var lite lustigt ju, för jag tänkte ju åka ut dit idag och kika på lite stuff, och så när jag satt och fixade fejset lite och då fick jag mess om jag vela komma och jobba ute i förlunda idag (: Coincidence or not? hmm.. :D

Oh well, hade ju inte en så trevlig avslutning på min dag där ute. Slutade vid sex och sen sprang jag på några butiker och sen när jag skulle åka hem var klockan vid sju tiden (alltså rätt mörkt ute) jag gick ut ur köpcetntrumet och var på väg till bilen (som jag verkligen inte kom ihåg vart jag hade ställt den). Efter några meter in på parkeringen inser jag att det är nån som går bakom mig. Tänker inte så mycket mer på det och fortsätter leta efter bilen. När jag inser att medan jag sicksackar mellan bilar och bilrader så är det ännu någon som går bakom mig.

Nu börjar det kännas lite obehagligt och jag kikar bakåt och ser att det är en kille en går efter mig. Jag tänker ännu att han kanske ska till nån bil, men när jag gör en liten usväng och slingar mig runt några bilar och han FORTFARANDE går efter mig börjar jag bli lite rädd. Parkeringen är mörk och det är inte speciellt mycket bilar där eller folk. Då ringde jag till Jonas och sa att det var nån som förföljde mig. ÄNTLIGEN ser jag våran bil och går mot den, killen bakom mig följer fortfarande efter. Sen är ju våran bil lite knepig, när man blilppar upp låset öppnas den inte alltid och man måste som hålla inne knappen ett tag innan det låses upp. Så jag fortsätter gå runt bilen (eftersom jag inte vill stanna) och försöker få den upplåst. Nu står jag på passagerarsidan och killen står några meter bort på förarsidan. När jag stannar, stannar han. Nu var jag faktist riktigt rädd och börjar darra som fan, försöker förjävulskt att få upp bilen, tillslut låses den upp. Och då börjar killen gå mot mig, runt bilen, då går jag åt andra hållet mot förar sidan. När jag kommer till förar dörren hoppar jag snabbt som fan in i bilen och låser. 

Bilen är helt igenimmad så jag ser typ ingenting utifrån. Men mot bilen kommer en figur och knackar på passagerarsidan, han säger ingenting bara knackar på rutan. Jag är nu typ livrädd och startar bilen, då går killen runt bilen och knackar på mitt fönster på förarsidan. Han säger fortfarande ingenting. Mina ben darrar sjukt mycket medan jag försöker backa (är så dimmigt att jag verkligen inte ser mycket men känner att jag vill bort därifrån). Sen kör jag iväg och ställer mig långt bort på en annan ruta så jag kan torka bort dimman. Sen drog jag därifrån.

Fytusan. Vem vet vad som kunde ha hänt lixom? Jävla creep. USCH! Känns som att det tog ett bra tag innan jag lugnat ner mig, inte det bästa när man är ute på storvägarna och kör. BLÄ! Men nu är jag hemma iaf. Pjuh.

Har kikat lite mer skräck idag, en ny serie som har börjat, the walking dead.





Verkar vara riktigt bra. So far so good (: Äntligen har det kommit en zombie serie, jippie. Hoppas den håller måttet (: Nu ska jag bara dega ner mig i soffan och.. dega. (:


Kommentarer
Postat av: Lotta

Men usch va obehagligt!! du får köpa en burk pepparspray och ha i väskan ^^

2010-11-01 @ 22:52:13
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0