KaTching!

Todelidoo! Morgonen startade med en breakfast for champions (: Havregrynsgröt, hårdmacka med pepparsalami och proviva! MMH!



Det var upp och hoppa i ottan, okej kanske inte ottan. Men jag fick ett mess om jobb i morse vid halv nio, och tur som jag hade, blippade jag fort som fan och fick jobbet (long story, HATE IT! Alltso, inte jobbet utan systemet). Började klockan elva och slutade sex. Dagen gick som smort (: 

När jag kom hem käkade vi lite citronpasta (SÅ GOTT!) och kikade lite robinson (som Jonas laddat ner för vi missade det igår). Sen har jag spelat mario, mario och mario. Är på sista banan, SISTA! The end of the line! Jäkla king koopa. Han är sjukt stor och sjukt jobbig! Kunde inte riktigt fortsätta spela eftersom min springtumme är helt röd och slut! Better luck next time!     





Nu är det lite seriekoll och deg i soffan som gäller, och vila min tumme och min kropp (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0