weekendlicious.

Heyhey!

Oj, jah nu ahr vi kommit tillbaka hem till Göteborg. Det har varit en trevlig resa till både Sundsvall och Östersund.
Drog iväg med tåget till östersund på fredag morgon, sen när jag kom fram mötte min kusinvitamin upp mig på stationen och vi drog vidare på stan. Hittade inget speciellt där så vi åkte hem till hennes lilla stuga (eftersom hon är student så bor hon på campingen där, mysigt värre) och lagade lita mat. Sen började festfixet. Vi sminkade oss lite, lockade lite hår, drack lite vin och snackade en massa skit :D

Sen drog vi ut på nån pub, umgick lite med Kristins kompisar, och for vidare till en klubb och danced 'til we dropped! Kvällen avslutades med en korv på starre och sen sängen. En hellyckad kväll måste jag säga, vi hade riktigt kul! :D

Sen på lördag hoppade jag på tåget mot Sundsvall och idag så satte vi oss i bilen vid halv åtta och körde hemmåt. Nu är vi båda helt slut och det ärr rätt skönt att dega i soffan (:

Har btw beställt mina mysiga rosa skor nu (: Plus att blusen, the one and only, från H&M är min nu! YAY! ÅH, i´m so happy. ^^ Men nu ska jag återgå till deg a´la deg. SiiJooo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0