big shit!

OJOJ, ska komma en film i november som jag tror kommer vara SJUKT bra. Det är det intrycket jag fått av trailern iaf. Gåshud-varning.



Den har fått 8.8 på imdb. Så nått säger mig att det kommer ju inte suga iaf (; ÅH, vill se den nu, nu, nu. Well, 5 november släpps den i usa iaf, så vi får väl se när den kommer hit.

Imorgon blir det som sagt en tripp på stan, OAVSETT väder, så de så. Ska gå på hm och kika lite, jobbar ju på lördag så det är lika och kika om det är nått jag ska ha så kan jag köpa det på lördag. Är super pepp att köpa julklappar nu (: Sen ska jag nog köpa lite mer pyssel stuff också. Och sen ska jag på emmaus (secondhand butik) och kika runt lite, och efter det ska jag träffa Jonas på backaplan för vi ska kika på lite vardagsrumsbord på lite olika butiker. Håll tummarna att vi hittar nått fint.

Nu blir det lite mys med gosen i soffan till lite fringe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0