fight.

Tjo, just kollat 'Scott Pilgrim vs. the world', den var grejt. :D Sjukt roliga effekter, i definitiv tvspels anda. I like!



Annars har jag ju varit en sväng på stan idag. Det regnade faktist inte. Fast jag safeade med regnjacka iaf. (; Jag köpte lite mer pysselstuff och så råkade det komma med en blus från cubus :D Men i mitt försvar så har jag länge letat efter en sån blus, sådeså ^^

Sen får jag och träffade upp Jonas på backaplan och vi kikade runt lite på vardagsrumsbord. Vi hittade två som var helt okej, en bättre än den andra, men då skillde dom ju något i pris. Får se hur vi gör, det får bli en liten tankenöt på det.

Nu ska jag nog göra mig nattfärdig och hoppa i säng och sova till nått funkis på teve :D Ska ju jobba imorgon så då kan man ju inte sitta här hela natten, eller hur? (;

See ya piiipöööl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0