HEJ Sundsvall.

Ja, nu var vi framme, eller rättare sagt kring sx tiden var vi framme. Nu har vi käkat lite från Max och är rätt nöjda efter 9 timmars bilande, pjuh! (Och btw så rymtes alla grejer i en bag.. nästan ^^) Efter vägen har jag haft nöjet att se en massa rådjur. IH! Blir så glad när jag ser djur sådär i det fria (; Imorgon blir det att skjutsa Jonas till skolan vid tio tiden, sen ska jag nog ut till birsta och kika om dom har nått trevligt på S.I.X. (smyckesbutik) ^^ Herregud det var ju ca två månader sen jag var där sist. ABSTINENS! (: Men först och främst blir det lite robinson ikväll och slö i den gigantiska soffan som finns här hos min syster (: Och lite systerdottermys såklart ! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0