lilla flinga.

God morgon alla vänner.

Okej, jag har inte vaknat precis just nu, men så länge har jag inte varit vaken. Har dock legat i sängen och filosoferat lite och funderat lite. Men vetni vad jag såg när jag drog upp rullgardinen? Jo det här;




Woho, vinterns första snö ^^ För nu är det väl vinter, när snön kommit ? (: Igår var det höst, idag är det vinter.

Idag har jag nog tänkt pyssla lite, får se om det blir så, men det var tänkt iaf. Sen har vi ju också tvättstugan idag från elva till tre. Och efter det ska vi åka och handla. Så det händer ju lite i mitt liv idag XD

Nämen jag är iaf helt inne på att börja typ scrapbooka, typ göra ett fint album. Istället för att ha ett vanligt gammalt album kan man väl göra ett fint, där man väljer ut dom bästa bilderna och scrapbookar varje sida, och kanske skriver nån trudilutt om kortet. Det skulle väl bli bra? Tycker jag iaf. ^^ 




Nått sånt kanske? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0