Looking good.

Goodmorning sunshines! Jag har sovit som en stock inatt, lite svårt att somna dock. Det var 'medium's fel. Tyckte att det var ett bra program att sova till, men sen blev det ju lite för spännande så jag råkade ju se typ ett och ett halvt avsnitt :O Oupsii! Aja, försökte kliva upp när Jonas klocka ringde vid tio, men vi båda "skulle ju bara gosa lite" så somnade vi och klockan blev halv elva. Aja,nu är jag ju uppe iaf (: Måste verkligen gå och lägga mig tidigare idag, så man hinner vända dygnet lite innan vi drar iväg. Åker nog rätt tidigt på torsdag så vi kommer fram i bra tid, och man vill ju inte missa Robinson direkt :D

Hih, denna fina lilla teckning hittade jag på min dator i morse;


Hih, han är inte den bäste på att rita men söt är han då min boyfriend :* Mitt hår var verkligen vackert måste jag erkänna :D

Kanske man ska fixa naglarna nu rå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0