Måleri AB.

Nu har jag minsann målat första varvet av lackfärgen på byråerna. Kommer bli superfint ska ni se.



work in progress



Vet inte om det kommer behövas ännu ett lager, men vi får väl se. Jobbigast är nog att måla kring nyckelhålen på dom stora lådorna. Dom är ju nämligen av metall och går inte att ta bort, så då får man vara såå försiktig och måla med en yttepyttelite pendel. Men jag tror det blivit bra iaf (:

Kollade förresten 'gone in 60 seconds' igår. Den är ju bara för bra. Lite action, lite Angelina Jolie, lite snygga bilar. Kan det bli bättre? (: Undra hur många gånger jag sett den? HMM. Och ni kan ju förstå att jag tappade halan när Jonas sa att han aldrig sett den, bara sågra snuttar av den. HUR KAN MAN INTE HA SETT DEN? :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0