natten som så.

Vaknade morse av att jag fick ett mess på mobilen (vid åtta :O) om jag velade jobba idag mellan 16-20.15 i Partille, och det vll jag ju! (: Men nu är det bara det kluriga hur man ska ta sig dit? Tror det blir bilen, skulle typ ta 50 minuter att åka kommunalt, nej tack!

Btw, jag har vaknat inatt och insåg att jag hade drömt nått om statoil i Malmberget. Då började j tankarna rulla (jag kunde verkligen inte somna om), jag började tänka på när jag och Ulli spelade in en kort lliten film med pappfigurer :D Då var ju 'starre i marre' med ^^ Och sen fortsatte jag tänka på filminspelning, vi
 gjorde även en lite "film" eller vad man ska kalla det som hette 'Purjo Pulks' :D HAH! Jadu, those were the days my friend.. :D

Nu ska jag käka lite frukost och fixa fejjan (: Se ya.

Kommentarer
Postat av: pUrko

Haha ja jävlars! Det var tametusan inte igår! :)

2010-10-13 @ 17:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0