oh, you know..

Hej alla barn!

Nu ligger jag mätt och belåten (med en mysig filt på mig) i storsoffan och myser. 

Dagen som den började faktist inatt :D Jag och Jonas har vårst tillhåll i Claras rum för tillfället. Och där sover vi på en luftmadrass, som läker. Så jag kan beskriva natten med ett ord, GROP! :D Och sen på morgonen när jag skulle kliva upp, så blev det en ännu djupare grop för Jonas att ligga i, stackarn. Men han snoozade ändå på nån timma till ^^

Jag skjutsade in han till skolan vid halv tio och drog senare vidare till Birsta, inte igår jag var på stan så tidigt (;
Jag kikade runt lite och hittade lite smått och gott. Hittade en ring på S.I.X. som var supersöt, en guldring med en liten rosett med rosa stenar på. Sen hittade jag lite nagelstenar, har blivit tillfrågad att fixa naglarna på lillskruttungen här så då vill man ju ha lite bling och fixa med också (:

Vid tolv skickade jag medelande till Jonas att jag var på väg hem till Matfors (han skulle sluta kring fem var det sagt) och att han skulle ringa när han var klar så kommer jag och hämtar honom. Då fick jag ett mess tillbaka 'Åk inte ännu. Jag är klar strax, kom hit så kommer jag ut'. Så han var redan klar (så snabbt gick det att laborera och så smart är han ^^)

Så då drog vi iväg p cubus och köpte en fodrad tröja åt honom, eftersom lilla hjärtat har nämligen glömt sin jacka hemma och det är svinkallt här. Så det var behövligt. Det blev ett par handskar också.

Man känner ju sig som rätt hemma här i stan, kära Sundsvall <3 Och imorgon blir det förhoppningsvis lite party med trevligt folk. YAY! I´m craving some social interaction. :D

Aja, nu blir det nog bara lite deg, mys och matkoma! (Btw, har hunnit med en lite snooze idag också :D)

peace out! ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0