Okt. 11, 2010

Sitter ock kikar 'svenska hollywoodfruar' hah, ena kvinnan verkar ju vara helt.. ja jag hittar inte ens ord. Omänsklig? Obehaglig iaf. Usch.

Aja, sprang ju på stan en sväng idag, hittade det jag skulle ha. Köpte en ny mascara jag inte testat tidigare, isadoras wig wham. Hoppas den är bra. Sen inhandlade jag även rosa bandet, ett ljusfat, ett doftljus (luktar verkligen urk i badrummet så doftljusen går åt ^^), och ett nagellack. Ska fixa naglarna imorgon så att dom är långa och fina till vår sundsvallstripp (;

Juste, har lite bilder på byråerna, som är klara, vita och fina. Jag är helnöjd!





Ena bilden är lite suddig men äh, man ser ju att den är vit iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0