one, two, Freddy is coming for you..

..three, four, better lock your door. Jag och Jonas har kikat lite film såhär på kvällskvisten, det blev lite skräck helgen till ära. A nightmare on elm street 2010 blev det denna gång.



Den var väl sådär, som väntat. Det är lite dåligt på skräckfronten tycker jag. Vill att det ska komma nån överjävulskt bra skräckfilm. Det var längesen. Gärna nån spansk, dom är ju bara för bra på läskiga filmer (:

Men nu blir det nog sängen för mig, tror jag ska bege mig till frölunda imorgon och kika lite julklappar kanske, och kanske nått litet till mig själv. HAH, jag är SÅ bra på att inte handla till mig själv :D

Godnatt mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0